06 51236612 operette@outlook.com

Met bovenstaande video deden wij mee aan de videowedstrijd georganiseerd door de Cultuur Centrale Amateurkunst Noord-Holland.
En…. Onze vereniging heeft GEWONNEN!!
Hier onder het jury rapport dat onze voorzitter Peter Knook ontving:

Juryrapport:
Beste Peter,
Nogmaals gefeliciteerd. Hieronder nog het juryrapport:

Operette Vereniging Purmerend en Omstreken Dit is een bijna professioneel filmpje dat prachtig de Operettevereniging in beeld brengt. We krijgen een compleet kijkje achter én voor de schermen. De verschillende interviews met de leden is sympathiek (al had soms de belichting wel iets beter gekund). Deze vereniging heeft precies begrepen wat de bedoeling was van de wedstrijd: een informatief, maar leuk filmpje over wat een amateurkunstvereniging doet en welke mensen erachter zitten. Daarom is Operette Vereniging Purmerend en Omstreken de terechte winnaar van de Cultuurcentrale wedstrijd!

In de jury zaten, Joost Dobben, Roy Cremers (oprichter Voordekunst), Angeli Poulssen (Hoofd Marketing en Communicatie Cultuurcompagnie Noord-Holland) en Runa Stam (Adviseur Digitale Communicatie Cultuurcompagnie Noord-Holland).